2009. november 18., szerda

on the road


es ez nem vicc, kb 2 oraja indultam vissza manchesterbol, ahol B-t latogattam meg, aki valami nyelvkurzust tart, vagyhat ahogy lattam O se nagyon tudja mi tortenik ;) A lenyeg, hogy hightechsagom legmagasabb fokan hallgatok egyszerre zenet, skypeolok es frissitek ide egy emeletes busz felso szintjenek elso sorabol. Komoly dolgok ezek.
Az mindenkeppen fontos, hogy Manchestert lehuzhatom a mindenkeppen megvizsgalando varosok listajarol. B nem nagyon lott azzal melle hogy idezem "olyan ez mint Szeged baszod, gyere ne tokolj"
Szoval jottem egyenesen egy lovas show-rol ami szar volt, most meg mennek haza. Olcso a busz, de azert annyira nem izgalmas. Mar tenyleg csak orak kerdese..
A kepet is most csinaltam telefonnal. Urtechnika.

5 megjegyzés:

Mademoiselle Fik írta...

Hmmm... erről a bejegyzésről így hirtelen egy szám jutott eszembe :)
- http://www.youtube.com/watch?v=EQ4aavnUppo

Jó utat :)!

bence írta...

jesszusom de ócska ez a kép.
a következő lövésem invernessbe lesz, az 12,5 óra, ennyi idő alatt egy regényt megírok majd.

Mademoiselle Fik írta...

Húú, 12,5 óra... :S az durva, én már az alatt a 6 óra alatt is kikészülök, amíg eljutok a tesómhoz Szegedre. Minden esetre, tök jó a közlekedés Angliában, hogy ilyen "gyorsan" odaér a busz:)!

Dobcsek írta...

Inverness az inkabb 14 ora, en megcsinaltam nyaron, nem volt vicces. Odafele 3-szor valtottunk buszt, visszafele csak egyszer, viszont ket orat kestunk...Az alvas kizart, mellem meg az amugy is menekulttaborra hasonlito arcok kozul persze a legbudosebb vagodott be.

Dobcsek írta...

...mondjuk csak 30£ volt, ugyanez vonattal 160£ korul lett volna arra a datumra, szoval most igy belegondolva ha megegyszer mennek akkor ujra bevallalnam. :)