2009. november 12., csütörtök

still here

Most látom, hogy már megint nem írtam ide majd egy hónapja. Lehet hozzászokni:)
Az van, hogy beteg vagyok, valami ilyen kis megfázásos dolog, ma nem is meloztam, egész nap fetrengtem, és nemsokára folytatom is, mert holnap mennem kell Birmingham mellé valami lovas show-ra, egész hétvégén ott leszek. Ha fele olyan szar ott az idő mint itt most már akkoris halálra vagyunk ítélve:)
Eléggé egyhangúak jelenleg a hétköznapok, most pont senki vendég sincsen, A2-vel (L uj lakotarsa, ezis zenész, rémes:) elvagyunk békességben. L fenyegetett azzal, hogy jön az Eklektrik valamikor novemberben, szóval arra azért mindenképpen rá kell pihenni:)

Őszintén mondom, hogy nagyon jó. Nem azért mert barátnak reklám meg ilyenek, hanem mert tényleg.

A minap a World Travel Market kiallításon dolgoztam (ott betegedtem meg btw) és rájöttem, hogy rém egyszerű vagyok, mert ahol fehér a homok és zöld vagy kék a víz, az már nekem tetszik. Lényegében bárki átverhet egy kis photoshoppal. A lényeg viszont az, hogy Tanzánia, Mauritius és Thaföld 3 olyan hely, ahova mindenképpen el kell tolnom az arcomat mielőbb.
Jaigen! Vettem egy normális gépvázat, íme:


A lényeg, hogy full frame, ergo nincsen crop, kell még hozzá egy horrorárú lencse, de így már senki sem állhat közém és a giccstenger közé.
Most ideje, hogy lepihenjek, ez a hétvége nem lesz egyszerű, pláne, ha lovak is lesznek..


Ez a kép semmi extra, csak kimentem a ház elé kipróbálni, sajnos még többre nem volt időm. A lényeg viszont az, hogy ez a kép !50mm! - en készült.
Full frame baby.

1 megjegyzés:

Istencsászár írta...

Jó az másfél hónapnak is. Mindenesetre én még mindig kíváncsi vagyok, éppen hol és mit dolgozol, mik a terveid, ésatöbbi, amit már megszokhattam itt.