2009. szeptember 30., szerda

1 év

Na hát ezt azért nem kapkodom el.
Pont egy éve, hogy idejöttem. Sosem voltam az az ünneplős figura, most sem leszek, illetve vagyok az. Most valami nagy összefoglaló posztot kéne írnom arról, hogy mi volt, mi van és mi lesz, de minthogy ezen kérdések megválaszolása sem az erősségem, azthiszem ezt kihagyom. Inkább csak lepődjünk meg együtt ismételten azon, hogy húbaz' de megy az idő meg ilyenek. RÉVÉN, hogy nemsokára kelnem kell és mennem kell egy roppant izgalmasnak igérkező TES Education 2009 elnevezésű rendezvényre safety stewardkodni (jaja ez az új hobbim, semmit nem csinálok és fizetnek..) nem szaporítom a szót.
Tulajdonképpen minden rendben van, sok embert megismertem az elmúlt egy évben, sok helyen voltam, sok dolgot látok tisztábban. Tudom mostmár mi ez a London, átlátom nagyjából a piacot (ami primary cél volt már az elején is) felfogtam, hogy ez nem Anglia fővárosa, hanem inkább a világé, hiszen a mai napig amikor találkozom valakivel az első mondat minden esetben az, hogy na és Te honnan jöttél, amire mondanom sem kell 100-ból 1 mondja azt, hogy itt születtem baszki a 3-as zónában. Egy a lényeg, elvagyok. Lassan összeállnak dolgok a fejemben, a stockfotos dolog is kezd beröffenni, vannak terveim, helyek ahova menni akarok, nyelvek amiket meg akarok tanulni stb. Nem tudom mikor, de gyanítom 2010-ben lesz még olyan, hogy a blog és annak "stábja" egy másik országból fog jelentkezni, de nem mondanék semmi konkrétumot amíg nem döntöttem el, illetve amíg nem adottak a feltételek, legyen egyenlőre ennyi elég, azért rugalmasságom még mindig veszélyes:)
Ami biztos, hogy vettem az ebayen 2 fontért egy biciklit, és még a tél beállta előtt szeretnék egy hasonló árfekvésű autót is hadrendbe állítani, mert elég dühítő, hogy itt vagyok egy éve, de még Londonon kívül pár délangliai helyszínt kivéve sehol sem voltam. Ezenfelül terveim szerepel egy darkroom a garázsban való felállítása is, nomeg persze a biznisz meg a pénz, de erről majd akkor ha már lesz:)
Ígérem tényleg többet fogok írni, csak valahogy mindig elfogy az idő meg az energia, és akkor majd ezt a nyarat is összefoglalom valahogy, már amire még emlékszem belőle:) Álljon itt addigis búcsúzóul egy kép, amit addig lehet jól nézegetni. A kép mellesleg Béla barátom gyomorszáján készült egy haldokló fix objektívvel Greenwich-ben. Ott legalább voltam már. (mondjuk nincs is messze:)

1 megjegyzés:

G. írta...

Navégre. :) Zsír a kép Feketekirály.