2009. március 24., kedd

Barabás Lőrinc in Bedroom Bar Reloaded

Szóval megvolt a múlt hét csütörtöki koncert, jó nagy lusta alak vagyok, h azóta nem írtam, viszont most csütörtökön megint lesz ugyanakkor, ugyanúgy, ugyanott. Aki a múlt héten nem tudott eljönni, az most eljöhet, illetve aki a múlt héten is eljött az eljöhet ezen a héten is. Maradjunk ennyiben. Térkép sajtóanyag és minden hasonló nyalánkság az előző posztban fellelhető. Én ismét ottleszek, Lőrinc dettó, szóval: gyertek



Más érdemleges nemigazán történik, keményen dolgozom az agyatlan cégnél, járom a boltokat, szorgalmas vagyok és jófiú. Bár nem vagyok a streetsales világbajnoka még, de alakul a dolog. Persze semmi sohasem jó, de ezt már megszoktuk. Csinálom amíg lehet, aztán majd lesz valami, eddig is így volt. 
L Macbookja, és az én Lenovom is köhög kissé, benyaltunk valami spyware-áradatot mindketten, át kellett térnem a Chrome böngészőre, és bár mouse gestures nincs benne, de minden más frankó, szóval csak ajánlani tudom. Ezt a mondatot az IT érdekeltségűeknek szenteltem, mert figyelek mindenkire:)
Voltunk szombaton a Wetland centre-ben, ami egy hatalmas ötlet. London közepén (najó nem a közepén, de benne) egy mocsaras területen kialakítottak egy állatkertszerűséget madaraknak. Nem igazán állatkert, merthogy a madarak elrepülnek, de ez egy olyan bázis lett, ahol az összes átrepülő költöző madár megpihen kissé, és a sok madárbuzi lengetheti a nyelvét a sokféle madárért. Először azt hittem, hogy valami kis amatőr hely, de 2 óra alatt sem tudtuk bejárni, és még kialakított lesek is vannak, ahol aztán kussolni kell, mert hogy "the birds can hear you"
Akkor kezdtem gyanakodni a hely komolyságát illetően amikor a kávézóban észrevettem egy csapat természetfotóst. 4-en voltak, de objektívben kb 12millió forint volt kirakva az asztalra, szóval ha már ők ide járnak lövöldözni, akkor az azért jelenthet valamit. Bár nekem a legnagyobb telem 300 mm, de azért csináltam egy adag képet, ezek közül itt van egy enyhén hatásvadász fekete hattyú:)




A viccet félretéve, vasárnap kinnt álltunk a gangon és sütkéreztünk (naja, itt volt vagy 20 fok a hétvégén..) mire megjelent a szomszédból két kislány, akik elkezdtek tekeregni a rácsunk előtt. Berohantam a gépért, összeraktam, és elkezdtem kattintgatni. Ha van "National Geographic-os" arc, akkor az övék olyan. Most pedig lefekszem.


4 megjegyzés:

...zsu... írta...

most sajna nem játszik, de legyen már jövő héten is, addigra lesz lóvém! :)

Dobcsek írta...

Bakker en sem tudok menni (mieeeee az utso percben szoltal???)
Jovo heten lesz?

Névtelen írta...

na a hattyút galambnak néztem, pedig már láttam ... az indiai kisgyerekes meg még mindig nagyon tuti! kezdhetsz edzeni a sajtófotóra. :)

Mademoiselle Fik írta...

Nagyon jók ezek a fotók, pontosabban az összes fotód nagyon tetszik:), gartula:)!