2009. március 17., kedd

Barabás Lőrinc Koncert

na akkor elmondom mi az ami most fontos.
Most csütörtökön, azaz március 19-én Barabás Lőrinc koncert lesz a Bedroom Bar-ban. A pontos cím: 62 Rivington Street, tök közel van az old street-hez EC2A 3AY a postcode. Az a lényeg, hogy L komoly arcokkal játszik, csak hogy pár példát mondjak, a dobos Björk-el játszott, a basszeros Craig Daviddel meg Amy Winehouse-al, a szaxofonos pedig a Stereophonics-ban nyomta, szóval nem lesz szar a buli. 5 font a belépő, bekopizom ide a sajtóanyagot. Tényleg gyertek el, ha bárkinek bármi info szóljon, meg legalább találkozhatunk is személyesen végre, már azokkal akikkel még eddig nem sikerült.



BARABAS LORINC MEETS THE LONDON SCENE

Despite his modest years, trumpeter Barabás Lőrinc had already worked with an enormous number of top players from the contemporary music scene of his Hungarian homeland. Having been the lead trumpeter of the hip-hop/jazz outfit Barabás Lőrinc Eklektric, as well as Random Szerda, well known for it's improvisational style, Barabas Lorinc came to England from Hungary to create new musical partnerships and forge new sounds. Within just a few weeks he has surrounded himself with several exciting and talented musicians including Jake Telford (OK-Ma), Rick James, Tansay Omar (previously drummer for Bjork!), Maurizio Minardi and Janos Agocsi. This new show will combine well-tried formulas with local specialties, mixing up electro and minimal with jazz-funk, improvisation, and the good groove that's sure to get you on your feet!!

www.myspace.com/barabaslorinc
www.myspace.com/randomszerda

Dj: Dom Servini (wah wah 45s)
www.myspace.com/wahwah45s

Thursday 19th of March

The Bedroom Bar
View Larger Map

12 megjegyzés:

Dobcsek írta...

Wow, imadom. Az utso magyar koncert elmenyem a szegedi MR2 buli volt Barabas L-cel meg a Peterfy Bori es a Love Band-del. Frenetikus volt. Sztem en megyek. Kosz az infot.

Panni írta...

Lőrinces fotó CSODASZÉP!!

bence írta...

Dobcsek akkor gyertek el, ma mentek próbálni a srácok, én most értem haza, de sztem nagyon ott lesz a dolog. Sztem játszanak majd pár BLE számot is, nem tudom.
Judder: Köszönöm. (ha pedig az a Judder vagy akit -elég jól:)- ismerek, akkor pláne:)

Névtelen írta...

A fotó tényleg nagyon ott van...

kelleznekem? írta...

fantasztikus:)
már hogy ez így megy itt kint is. én sajna nem ismerek kint olyan magyart, aki vevő lenne erre a koncertre, szóval lehet olyat, hogy majd ott jól megismerek vkit közületek?:)

Dobcsek írta...

Mikor kezdodik a buli?

kelleznekem? írta...

en facebookon kaptam uzenetet, az azt mondja hogy nyolctol

marcus írta...

örök hálám az infoért!Hallotuk, hogy Lőrinc ittt van Lononban, s reménykedtünk, hogy valahol koncertezik majd. ott a helyünk! Marcus

Panni írta...

Pankesz vagyok, csak nemtom hol tudnám megváltoztatni a nevem :D

bence írta...

jaja srácok 8-kor kezdődik a buli, meg fogtok ismerni a kialvatlan fejemről, meg hogy vakuzok mindenfelé.
Panki tudtamén, hogy tevagyaz, éreztem, éérted...

Névtelen írta...

Sziasztok!!

Veletlenul talaltam erre a blogra amikor a koncert idopontjat keresgeltem... En bistos ott leszek, vasarnap volt szerencsem egyutt zenelni Lorinccel es mar akkor megigertem neki.

Akkor este.... :)

pafff írta...

Itt egy sena interjú:


http://www.radiobogre.com/index.php/adasok/34-interju/185-sena-interju