2008. november 13., csütörtök

240 font

Szereztem lakótársat. Lány és magyar, normálisnak tűnik. Bébiszitter, már sok éve itt van, és Canary Wharf-on dolgozik, ami ide baromi közel van, szóval neki ez elég ideális. (bár Zoliékkal agyaltunk azon hogy vajon CW-on vannak-e egyáltalán gyerekek, de ez végülis részletkérdés...)
Ma áthozza a cucca nagyrészét, és holnap már itt fog aludni. Kértem Abdultól mégegy ágyat. (azért is kellett nekem lány, mert ez volt az alap felállás, és rá mondhatom, hogy igen ez AZ a lány, mert sanszos, hogyha abdul megtudná, hogy ez nem AZ a lány, vagy ha fiú lenne - ami még kiderülhet (ez egy enyhe utalás volt igen) - akkor felemelné a rentet. Abdul szóval tegnap bevágott a szobámba egy olyan ágyat, amire én a cipőimet se raknám, de aztán szerváltam rá egy szivacsot (amin meg kávé - vagy vér? folt van) úgyhogy már nem annyira para. Elég szűkösen leszünk, de 240 font az 240 font.
Na közben megjött, normálisnak tűnt, hozott egy akkora koffert mint egy koporsó, és kb 600 kiló. Holnap költözik be.
A meló elég hardcore.. 2 csaj, egy olasz meg egy spanyol a második nap reggelén felmondott, valahogy nem tudtak azonosulni azzal, hogy folyton kamuzni kell, dehát az élet kemény. Nekem sem olyan egyszerű egyébként, de sokkal egoistább vagyok annál, hogy fennakadjak ilyen problémákon. Ma is lehazudtam az eget bárkinek csak hogy megkaparintsak egy telefonszámot, de még mindig sehol nem vagyok a többiekhez képest, akiknek már van vagy 5 telefonhangjuk (öregember, buzi, gyerek, nagyfőnök, szerető). Én egyenlőre a sajátomon kívül csak 1-et tudok üzembiztosan adni, azt is csak ha befogom az orrom, de folyamatosan képzem magam:) A magyar csaj nem szimpi(olyan fontoskodó, mindig rosszkor rosszat kérdező, de magolós és nem túl okos (pl a szerb srácnak Borisnak nem jött be, hogy nem tudta, hogy mi Szerbia fővárosa, és hogy akkor most hány ország is határolja Magyarországot...(tisztára olyan feeling mint a pizzériában...))) pont az a fajta akit messziről elkerülök, de most mi vagyunk a "hungarian team" úgyhogy megtűröm, csak ne lenne állandóan fekete karikás a szeme, amorf teste és idegesítő hangja..
A szerződéshez muszáj volt bankszámlát nyitnom, de kaptam a HR-től egy papírt amivel igazoltam, hogy itt dolgozom, és így a kajaszünetben simán nyitottam egyet az HSBC-nél internet banking, debit kártya, minden. Kaptam egy névjegyet az ügyintézőtől, azt mondta 24/7 hívhatom ha bármi gondom lenne a számlával... Azért kiváncsi lennék mikor lesz az OTP-nél ilyen szolgáltatás, hogy Marikát felcsöröghetem hajnali 3-kor, ha elfelejtettem a PIN kódomat. Postán fogom megkapni a kártyát. Home Office Registrationom is lesz, ráadásul eztis a cég fizeti, úgyhogy abszolúte elégedett vagyok, de ha a magyar csaj vagy a török (aki sztem szimplán idióta) előbb hoz össze valami bizniszt mint én, agyfaszt kapok, és elsüllyedek. Most lezuhanyzom és lefekszem, mert elpilledt a remek (és ma határozottan hímsoviniszta) testem/fejem.

(Ez nem én vagyok)


6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha csak az általad idézet dolgokat tekintjük, akkor álagon felül gáz a csaj.
Én mondjuk bele se vágnék.

Mondjuk azzal számoltál már, hogy a házban lakók jórészt ismerik a blogodat? Tehát arra is van esély, hogy a csaj ezt is elolvassa. Ha meg elolvassa, akkor neked annyi.
Szerintem.

Ui.: Kedd7, illetve Nóra! Akarom mondani Judit!
Ha ezt olvasod, akkor lécci tégy úgy, mintha nem olvastad volna! Hidd el, így mindannyiunknak könnyebb lesz...

Névtelen írta...

Igen, ebben van valami, ha elolvassa a róla szóló passzust, GARANTÁLT az óriáspók. :))

Amúgy publikáltam a válaszaidat, köszi:
http://www.istencsaszar.hu/?p=1099

bence írta...

updated;)

Unknown írta...

hogy hianyozhat neked a magyar zene? ez mar megerett arra, hogy kommenteljek:D

bence írta...

ideje volt:)) nem a magyar zene hiányzik obviously, hanem a magyarországon hagyott zenéim, bár tény, h nem ezt írtam, de akkoris erre gondoltam:)

Névtelen írta...

Te figyejjééé Feka, az ügyintéző nem lehet hogy akart Tőled valamit? Azéé a 24/7 nem szokás szerintem itt sem, pláne privát számon... :)
Ja, faszán visszahívtál szombaton kutyaaaa! :D