2008. november 18., kedd

Zene

Kissé reggelente alulmotiváltnak érzem magam(ez így enyhe kifejezés, az ágyból alig tudom kivakarni magam:) a korai kelések miatt, ezért zenei segítségeket veszek igénybe. Eddig Oakenfold-al indultam reggelente, de valahogy nem töltött eléggé (bár a perfecto housenak van pár üteme ami azért összekanalaz). Aztán próbáltam Madonnát meg még számtalan békésebb zenét, hogy igazából ne is ébredjek fel rendesen, és még az úton is tudjak pihenni. Ennek következtében kb állva elaludtam, úgyhogy az utóbbi időkben keményebb eszközökhöz folyamodtam. Rémkoktélhoz. Fratellis ami pörgős poprock, Tankcsapda ami ütős hazai, Talamasca ami ipari goa és újabban a Juno Reaktor, amit a Peti mutatott, és teljesen rendben van ezt megállapítottuk, és a Mátrix második és 3. részéhez is ők csináltak nagyon sok betétdalt. Azért a Navras(Neodammerung)-ra metrózni reggelente még mindig egy új dimenzió...



Egyébként ebben szanszkrit nyelven dalolásznak régen még tudtam hogy mit, de mára beláttam, hogy nem volt semmivel sem jobb úgy az életem, úgyhogy mint felesleges információt töröltem.
Btw Judit (mert ez a neve) tegnap is meg ma is itt aludt, nem volt semmi para vele, nem nagyon zavarjuk egymás köreit, netezget csendesen, és kész. Eddig sem swingeltem pucéran a szobában, ezután sem fogok. Ő meg pláne. azaz !
Ma kiderült, hogy a lengyel srác is felmondott a melóban, hullanak az emberek keményen, de szerencsére én még keményebb vagyok, vagy jobban tudok a pénzre koncentrálni, ez még nem derült ki, de a végkifejlet tekintetében azt hiszem nem is lényeges. Még mindig nem adtam el egy ilyen szar csomagot se, viszont nem csak én, hanem senki más sem, egész múlt héten a 70 saleses összesen 2 csomagot adott el, úgyhogy nem eszik olyan forrón a kását. Ez a credit crunch a lehető legszarabbkor jött, minden cégnél az első amit visszavesznek azok az ilyen jellegű marketingkiadások, mindenesetre majd meglátjuk. Egyre több mobilt szerzek meg és egyre nagyobb marhaságokat hazudozok zsigerből a telefonba, szóval kezdek asszimilálódni, de ez akkorsem életem nagy melója az már egyszer biztos:) Mindenesetre mostmár idén nem variálok, meg még az is lehet, hogy rájövök valami kozmikus okosságra és elkezdem felhalmozni a csilliómillió euro és fonthegyeket. Im very positive.

Nincsenek megjegyzések: