2008. november 3., hétfő

késő van/korán

Azért most írok, mert ismét taktikai hibát követtem el a mosógéppel kapcsolatban. 3 rekesz van, és nem emlékeztem kristálytisztán, hogy melyikbe is kell a mosóport önteni. Természetesen rosszul választottam, így a ruháim vízzel lettek átmosva, úgyhogy el kellett indítanom mégegyszer úgy, hogy egy kiskanállal átmertem a mosóport egyik résből a másikba. Most várok, nemsokára vége. Remélem. Benne van a pizzás szerelésem, amit holnap estig meg kell szárítanom, úgyhogy muszáj megvárnom.
Ma a pizzában közöltem a managerrel, hogy pénteken nem tudok bemenni délelőtt, merthogy van egy másik melóm, és ezentúl csak esti műszakot tudok vállalni. Nem hitte el, hogy nem megyek be pénteken, kurvára meg fog lepődni:)
Igazából bekaphatja. Az első hetemet nem fizette ki, révén, hogy trainee voltam, és bár full-time-on vagyok, de napi 4 óránál többet még egyszersem dolgoztam, de inkább 3-at csak.
Hétfőtől lesz a harmadik hetem ott, de a csúsztatott fizetés miatt pénzt még nem láttam, csak a jattot. Ma aláirattak velem egy köteg papírt, volt benne egy oldal arról, amiről már hallottam, hogy 60 fontot levonnak a uniform-ra, amit majd visszakapok ha felmondtam, vagy kirúgnak. Nekem szerintem a fizetésem sincs 60 font, de ebből még lesz balhé, merthogy nem vagyok/leszek hajlandó 1 db 50 penny értékű gusztustalan neylon pólóért 60 fontot fizetni. Elvileg a gyönyörű UV poláromra és szélszettemre gondolnak, de révén, hogy ezeket ma ráadták (hopp indul a centrifuga..) egy gusztustalan néger-indiai keverék fazonra nem érzem teljesen magaménak, ezt meg is fogom neki mondani. Nem is beszélve arról, hogy minden nap az összes cuccomat széthordják, és nekem csak gusztustalan agyonhasznált szakadt darabok maradnak. Ez még egy izgalmas kör lesz, majd kiderül.
Szerdán kezdek a THG-nél az új helyen, ott is van training, de azt már legalább kifizetik(majd erről beszámolok, hogy mivel is foglalkozik a cég, de majdcsak ha már elmondták, marhaságokat nem akarok írni, meg lusta is vagyok).
Lakótársat még mindig nem tudtam szerezni, de dolgozom az ügyön, mert meglehetősen fontos a dolog.
Már játsszák a James Bond filmet, remélem valamelyik nap megnézzük a többiekkel, mert az jó.
Új megállapításaim:
1 - Az afgánok is hülyék. A minap találkoztam egy afgán futárral aki mondta, hogy a feleségének a testvére Hungary-ben lakik, Szófiában...
2 - Simán meg tudok inni 6 pint tejet egy nap alatt (3,5 liter)
3 - Esőben tényleg nem jó pizzafutárkodni, nemcsak mert elázik az ember, hanem mert leázik a karjáról a cím ahova elindult, és amire természetesen nem emlékszik fejből...
4 - Naponta borotválkozni még mindig rossz dolog.
5 - Ha a nálunk lakó 2 olaszból 3 olasz lesz de csak 2 fizet, arra Abdul 1 perc alatt rájön, és razziákat tart.
6 - Nem minden olasz buzi aki piros nadrágban és szalmakalapban jár, de valószínűleg kacérkodik a gondolattal...
Update:
7 - Hiába kussol a mosógép, még azért ügyintéz...
8 - Ez pedig szerintem egy rém humoros videó:

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

1. A video tenyleg vicces. Illetve kinos. Illetve kinosan vicces.
2. Hetente borotvalkozni sem jo dolog. En meg itt tartok.
3. 6 pint tejet en is barmikor siman. Felrazva, nem keverve!