2008. december 7., vasárnap

Canon EOS 1000d

Végre van fényképzőm. Hiányzott már nagyon, kevés dolog köt le, vagy kapcsol ki ennyire mint ez, ezért ma végre beszereztem tükörreflexes gépet. Canon, nekem ugye Nikonom volt, ami olyan mint a Mercedes meg a BMW, eléggé megosztja a fotósokat. Én a Nikont ismerem, Canonom sohasem volt, de most mégis emellett döntöttem, számos oka volt (bracketing, jóval olcsóbb mint otthon, cash-back, több fókuszpont, belső fókuszmotor stb) és nem bántam meg, kezes kis jószágnak tűnik, bár a használatát még szokni kell, mert minden pont fordítva van rajta mint a jó öreg D70-emen, de sztem elég gyorsan egymásra fogunk hangolódni. Mondjuk furcsa, hogy míg ez 2008-as modell, a D70 meg 2004-es volt, de mégis van pár dolog amit kihagytak belőle. A fogása és a mérete az amit a legnehezebb lesz megszokni, jobban szeretem ha egy gépnek van mérete és súlya, de a sok pluszfunkció kárpótol. Be is röffentettem a fotoblogot, tessék szépen nézegetni, remélem lesz időm majd fényképezni, és akkor fogom rendesen frissíteni mint anno. Nem titkolt tervem, hogy majd a jövőben ha lehetőségem lesz rá szeretnék valamilyen fotós melót is csinálni, végre egyszer lehetne olyan melóm amit feltétel nélkül szeretek csinálni. Úgy legyen!
Peti egy gitárt vett a minap, ma, szombat este amikor a Zoli valahol épp bulizik meg mindenki jön meg mi ketten ülünk csak a szobánkban és nyomkodjuk új kedvencünket elvakultan, de ez így van jól. (ő pengeti..)
Bevitt ma a Peti a városba egy darabon, nagyon messzire nem jutottunk, mert iszonyat dugó volt, mint később megláttam valami antiglobalista-greenpeaces felvonulás volt végig a Whitehall-on, plusz az Oxford és a Regent street és a Picadilly is le volt zárva valami autómentes nap keretén belül, szóval nem volt egyszerű közlekedni. Mondjuk ennek nem titkolt célja, hogy mindenki tudjon rendesen vásárolni, és ne kelljen a járdán nyomorogniuk szerencsétlen embereknek, de ma annyian voltak, hogy az úttesten ment a nyomorgás. A Jézuska nagy úr.
Kaptam ma a Judittól egy csokimikulást. Ennek nincs semmi jelentősége, de gondoltam megemlítem, mert csak. Belerakta a cipőmbe, de révén, hogy nekem nem tűnt fel, felhívta rá a figyelmem. Meg is ettem.
Hétfőn lesz egy új magyar csaj a cégnél, kiváncsi leszek rá, találkoztam vele, jófejnek tűnik. A másik (m)agyar csaj mondjuk ki volt ettől akadva, hogy minek mégegy magyar... Én mégegy ilyen ostoba jószágot még az életbe' nem láttam, már majdnem felidegesitettem rajta magam. Aztán elmeséltem neki egy történetet a bányatulajdonosról akinek van 3 bányásza, de aki nem hoz fel neki aranyat a bányából annak nem fog pénzt adni, most azt hiszem megértette, hogy csak az maradhat hármunk közül aki csinál is valamit... Kicsit bepánikolt ettől az összefüggéstől és fel is vette az Alien-ábrázatát amit szokott.. Halál ciki a csaj egyébként, és mindig attól rettegek, hogy majd valahogy egykalap alá vonnak vele. Meg van gajdulva, és mindenképpen mellém akar ülni, mert állítólag alatta rossz a padló, és recseg-ropog, illetve mozog amikor elmegy valaki mellette... Mondanom sem kell, hogy ez egy 5 szintes robosztus irodaházban kb annyira valószínű, mint az, hogy valaki egyszer egy diszkóban rácsap a fenekére, hogy héé bébi... (ez kizárt, ennyi pia nincs)
Decemberben lesz céges karácsonyi buli, nagyon szar nem lehet, révén, hogy valami durván puccos helyen lesz (elfelejtettem a nevét, majd megnézem) Viszont addigra kell egy fekete nyakkendőt szereznem, mert black-tie event. Lesz ingyen kaja-pia, meg valami 4 fogásos vacsora is. Mondjuk minden hónap végén a Salt nevű helyre vagyunk hivatalosak (mindenki aki a THG-nél melózik) és ott a legfelső szint ki van bérelve, és mindenki azt iszik amit akar. A múlt heten rúgtak ki egyébként egy dán csávót, aki kategórikusan oda vitte a haverjait, és mindent Marcus Evans számlájára íratott:) Halál gáz egyébként ha az ember nem tudja ki a főnöke, ezen szoktunk parázni amikor kinn vagyunk, hogy most vajon melyik ő, és melyik nem, de állítólag szőke, szóval mostanában olyan udvarias vagyok a világosabb hajú emberekkel, hogy az már-már fáj..
Ma a Tottanham Court Road északi részén flangáltam, és betértem egy arabok által üzemeltetett Samsung logoval jelzett üzletbe. Minden fasza volt addíg, amig meg nem hallottam mellettem, hogy egy eladó egy fiatal csajnak egy digitális képkeretet 120 font után már "csak neki" 100 fontért kínált... Elkezdtem onnan figyelni, és akkor vettem észre, hogy semmin nincs kinn az ára, hanem összevissza mondogatják az eladók, és lehet alkudni is. Nálam jobban kevés ember szeret (és tud) alkudni, de azért vadonat új(nak tűnő) termékeket szeretek azért egy brandelt szaküzletben fix áron megvenni..



Ismerek valakit, aki imádta ezt a számot a kandalló előtt hallgatni.
Neki küldöm.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Figyi: Ez igy nem fasza.
Kb. naponta csekkolom a blogodat, van-e uj bejegyzes. Most onhibamon kivul kihagytam ket napot es 3 bejegyzes, meg egy durvan frissitett fotoblog fogad. Mindebbol meg csak egy bejegyzest tudtam elolvasni.
Szerintem Te nezed a statisztikadban, hogy aznap neztem-e, es ha latod, hogy nem, akkor bosszubol posztolsz egyet.

Szoval, vagy vegzel vissza, vagy talaljunk ki valami rendszeresebb szisztemat, mert most erosen frusztralok.

Névtelen írta...

kivancsi vagyok a canon 1000D vel tob elmenyedre. a hdr kepeid szepek. hajra. es nezd az oldalt, amin fotos melokat hirdetnek, mert szerintem ezzel a geppel mar siman meg tudsz csipni egy veteran klub fotosa allast, amibol az alapkoltsegeidet fedezni tudod. szoritok nagyon.