2008. december 14., vasárnap

kinga is in hungary

Kinga pénteken nem sokat tökölődött, hanem máris hazareppent, és révén, hogy a gépe hajnali mittommikor indult, sokáig fenn voltunk, és virrasztottunk vele:)
Itt készült ez a pár kép is.
Más nemigazán van egyébként, tegnap mióta itt vagyok először esett az eső egész nap reggeltől estig, gusztustalan idő volt, mondjuk elmentem postára, meg végig-galoppoztam a National Gallery-n, de rájöttem, hogy egyrészt nem hoznak lázba a 16-18. sz-i festők, illetve hogy túl nagy a placc, majd visszatérek máskor amikor nem sietek. (nem mintha most siettem volna, de már majdnem)
Mostmár nemsokára vége van ennek a bánatos szavazásnak, nem is bánom, mert marhára zavar, össze vissza tologat itt mindent.
Nem is irok többet, mert nincs miről. Tényleg.


Félreértés ne essék, Kinga nem ilyen igaziból.


Inkább ilyennek mondanám.

Ő pedig Béla, a lakás - talán egyetlen - dísze

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kinga egyébként épségben megérkezett Hungarolandre, bár nem éppen szerencsésen, ahogy azt legutóbb írta.
A gépe csak három nekifutásból tudott elindulni Lutonról, de ezt majd ő idepötyögi, ha lesz ideje meg kedve. A lényeg, hogy ő otthon már jó kezekben van! :)

Ami meg Bélát illet, íme a forrás:
http://thisislondon.blog.hu/2008/04/29/hepaj_1
Egyébként a rajzot Sada barátom (szintén egykori Abdul lakó) készítette. Sőt, később aztán Béla tiszteletére még egyet:
http://thisislondon.blog.hu/2008/06/26/megint_bela

Unknown írta...

Most nincs kedvem panaszkodniiiiii...