2008. december 22., hétfő

Céges buli meg ilyenek

Most hétfő van, nem kapkodtam el a céges buliról szóló élménybeszámolót, hagytam had' érjenek meg bennem a dolgok. Mostanra fejeződött be ez a folyamat. Nem volt rossz, de semmi extrát nem nyújtott, ugyanolyan volt mint amilyenek az ilyen céges bulik már csak lenni szoktak. Maga a hely nem volt rossz, a pezsgős állófogadás része egy ilyen vámpirikus környezetben zajlott, mindenhol vörös bársony meg hasonlók, és miután végignéztük ahogy az egyik indiai pincérnő magáraborít 40 pohár kitöltött pezsgőt átvonultunk a fő-helyre, ami azért nem volt kispályás. Az opera elbújhat, komolyan mondom. Elképesztő térlátásomnak köszönhetően még most sem tudom, hogy hogy lehet egy ekkora hely egy olyan épületben ahol csak lefelé mentünk lépcsőn, tehát kvázi a föld alatt...Mindegy, jóvolt és szép volt. A kaja tipikus érthetetlen 4 soros főételekből állt, de ehető volt, aztán meg mindenféle sütik is voltak, illeve egy hatalmas halom marshmallow, ami rettentően gusztustalan ugyebár. Mondanom sem kell az open bar eléggé feltüzelt mindenkit, és kb mire a 4 ügyvezető lenyomta a kis beszédét már eléggé hevesen tapsikolt mindenki. Kaptunk ajándékokat is, ez a bizonyos xmas-cracker, ami egy papír szaloncukorban van benne(azaz ez egy papir szaloncukor amiben benne van a nagy meglepetés). Alapjáraton mindenki tudja, hogy ezekben nem szokott komoly dolog lenni, de itt azért kicsit túllőttek a szervezők a célon, révén, hogy én 6db üveggolyót, osvald egy 10cm-es cipőkanalat (ezzel még mindíg lógok neki, mert azonnal eltörtem...) irina pedig egy fantasztikus 10fillér nettó értékű műanyag fényképezőgépet kapott, amiben dinoszauruszképek pörögnek ha exponál az ember, Krupa pedig egy ilyen ócska kilövőszerkezetet ami egy műanyagtallért lő ki, hogy meg lehessen vakítani bárkit bármikor. Bár a dínók már amikor kibontottuk sem pörögtek, és a kilövőt is azonnal elhagytuk, nem emiatt ócska a cucc, hanem egyébként. Mindenesetre az üveggolyóval sztem én jártam a legjobban. Ezután volt tánc, móka, kacagás, blackout, timetravelling, móka kacagás, blackout, és aztán éjfél lett, amikoris közölte a biztonsági őr, hogy akkor most azonnal húzzunk haza, vagy legalábbis innen kifelé. Nincs mese, ezeknél az angoloknál még az ilyen szervezett bulikon sem nagyon maradnak sokáig az emberek. Elhagytuk a helyszínt és otthonainkba távoztunk.
Ma már nagyon büdös volt a meló, nincs képem embereket hívogatni amikor tudom, hogy nem dolgoznak, ezért a mai napomat mobilszámok beszerzésére fordítottam, mondanom sem kell, mint mindig, most is elképesztő sikerrel. Holnap is ez lesz, illetve még szerdán is be kell menni, de elvileg akkor már csak 12-ig. Mondjuk azokat, akik durván bántak velem az elmúlt 2 hónapban szívesen felhívnám a karácsonyfa alatt, de ettől inkább eltekintek. Más érdekes egyébkét nincsen, minden ugyanolyan mint egyébként, csak kezd egyre melegebb lenni, sőt, és ezt nem csak én mondtam eddig, nagyon úgy tűnik, hogy Londonban képes az idő melegebb lenni kora reggel mint napközben. A lényeg, hogy mostanában elég kellemes az idő, el lehet lenni.
Bár még meg vagyok fázva, de az orrom még mindig csodás, így azonnal feltűnt, hogy kedd7-nek valami kajája megromlott a szobába, mert ahogy benyitottam olyan szag fogadott, mintha egy ló szájában laknék. Mondtam is neki, hogy figyelj már, nem rohadt meg itt valami halálosan véletlenül? Asszondja de, egy kis currys csirke. És amikor kérdem én erre, hogy baszod, akkor mérnem dobod ki, aztmondta azthitte csak ő érzi...Mondjuk erre elővettem a legcsúnyább lenéző tekintetemet, és kidobta azonnal, dehát akkoris. Sztem ha felhoznék egy talicska sódert, cementet és vizet, és lebetonoznám az ágyát, abba is belefeküdne este, csak reggel bonthatnám ki a hab testét:) Na mindegy, 28-án költözik, addig már féllábon is kibírom vele. Meg különbenis, ha nem lenne nemtudnék kiről írni, és az rossz lenne mindenkinek. Mondtam már, hogy 4 mobilja van?? Najó, abbahagyom..

3 megjegyzés:

Dobcsek írta...

Csak azt tudnam miert ragaszkodsz ennyire a sotet alapon sotet betukhoz. :) Keseredes erzelmekkel vegyes nosztalgiaval gondolok vissza a fekete alapon feher betukre....

Névtelen írta...

Szerintem nem a sötét alapon világos betűkkel volt gond úgy általában, hanem azzal, hogy a mai monitorokon a betűk eléggé aprók, és a fehér szín túl világos. Ezért szinte izzik a fehér betű a sötét háttéren, ez teszi nehezen olvashatóvá (szerintem). De ha mondjuk fekete alapon halványszürkét használnál, vagy más, színt, akkor lehet, hogy olvashatóbb lenne.
Én évekig dolgoztam olyan monitoron, ami csak fekete alapon fehéret tudott megjeleníteni, és semmi bajom nem volt vele (bár ott a betűk nagyobbak voltak a kis felbontás miatt). Ma is ismerek olyan embereket, akik a szoftvereiket átállítják fekete alapon fehér betűssé, és úgy dolgoznak velük reggeltől estig. Mert nekik ez így tetszik. Szóval ez a "jaj olvashatatlan" dolog inkább csak hiszti. Tény, hogy nem olyan jó, mint a fehér alapon fekete, de nem is sokkal rosszabb. Csak ne világító fehér betűket rakj rá, hanem vegyél vissza egy picit (nem sokat) a betűk világosságából.
A háttéren úgysem fogsz változtatni, ez úgy látom elvi kérdés nálad. :)

Orsi írta...

Kedves Bence! Bocs, hogy (már megint) beledumálok, de ezen a kék betűszínen kicsit elgondolkodtam, Johannes Itten alapműve jutott eszembe (magyarul A színek művészete címen fut), ami alapján ez a kék a szürkével remek példája a szimultán színkontrasztnak. Vibrál, bántja a szemet. Sokat segítene, ha a kékbe keveredne egy kis szürke, vagy a szürkébe egy kis kék. Pontos, százalékos recept nincs, valahogy érzésre kell eltalálni a jó arányt. Aztán hogy a kék illik-e a szürkéhez, vagy a szürke jó-e alapszínnek, az már ízlás dolga. Ízlés dolgában meg ugye lehet kötözködni, de nem lehet vitatkozni, úgyhogy csak halkan jegyzem meg, hogy a szürke nem teccik, elég hervasztó hangulata van - de ez már mindegy, nem én vagyok a blog-gazda, hogy ilyesmiben döntsek, lehet, hogy pont ezt akarod.
Viszont van még itt egy hasznos cikk, ha érdekel:
http://ilovetypography.com/2008/02/28/a-guide-to-web-typography/
További jó blogozást (már várom a következő bejegyzést)!