2008. október 18., szombat

4 queen and country

Na. Nem azért nem írtam mert lusta vagyok, hanem mert nem volt miről írni. Most sincs, csak kevés. De velős dolgok lesznek.
A keddi pókercéges interjú nem volt rossz, hívott is utána Simon, az agencytől, hogy milyen volt stb stb, és mondta, hogy majd jelentkezik. Aztán másnap felhívtam, hogy mi a szitu, de közben kiderült, hogy Leenek (az ottani főnök) van még 2 másik interjúja is, az egyik most pénteken, a másik jövő hét hétfőn, szóval majd csak azután derül ki, hogy felvesznek-e. Révén, hogy mindez szerdán történt, és nem akartam nagyon elkényelmesedni, felhívtam Attilát, aki pizzafutárként dolgozik, és már a múltkor is mondta, hogy kiesett náluk nemtomhány futár, ezért megszakad a sok melóba, és hogy nincs kedvem-e megnezni mi a szitu amíg nem találok mást. Felhívtam, legalább történik valami, találkoztunk, de náluk már nem volt hely, mert addigra visszajött 2 futár, viszont a Soho-ban lévő pizzériába kellett egy arc, ahova fel is vettek kb úgy, hogy én kinn vártam, amig A. bement megkérdezni. Átcsattogtunk utána a Foley str.-re, ahol mondta egy banga nő, hogy ja-ja, hétfőn menjek 11-re, majd akkor fogok kezdeni. Bringával:) Élettapasztalatnak nem lesz rossz, kiváncsi vagyok menni fog-e a dolog, egy próbát megér. Izgi, mert 15 perc alatt kell kiérni, úgyhogy nem lesz szarozás,viszont a zóna sem nagy, ellenben central-London, szóval legalább megismerem a várost. Ha meg felvesznek a másik helyre simán megpattanhatok, mert van 16 futár még rajtam kívül állítólag, szóval csak ellesznek. Teljesen részmunkaidős amíg nem tanul bele az ember, tehát interjúkra is tudok járni közben, plusz nem is itthon ülök szóval sztem jó lesz. Vagy nem, kiderül.
Abdul tegnap ismét megkért kedvesen minket, hogy húzzunk el délelőtt, mert az olaszok eláztatták az alattunk lakókat, ezért nyakamba vettem a várost. A belváros nem olyan elképesztően nagy, Shadwellből elsétáltam Westminsterig, aztán fel az Oxford Circusig, ott egy kicsit metroztam a hyde park szélére, de aztán megint séta vissza bank-ig. Vagy edzett kommandós vagyok, vagy a belváros nem is olyan nagy. (sztem kommandós) Ja! Láttam a királynőt. Eskü. A Speakers Cornernél mászkáltam, amikor jött egy motorosrendőr, és leállította a forgalmat. Aztán lovasok. Sok. Aztán 3 Rolls és 3 piros lovaskocsi, aztán még több rendőr és lovas. Az egyik kocsiban feszengett vmi királynő-forma, felismertem az aprópénzekről, csak pont a másik profilját mutatta. Gondoltam, hogy beugrom egy teára, de elég elfoglaltnak tűnt, meg marhára nem akartam volna a hidegben egy lovaskocsival átcikázni a városon, úgyhogy inkább nem mentem...

Ugyanott a Hyde parknál láttam egy ingatlanközvetítő-irodát, találtam is egy helyes kis vityillót ott a közelben 7,2M fontért. Állítólag jók a tip-ek a pizzásoknál, szóval lehet, h majd költözöm. (sztem 7-ér is odaadják)
Tegnap pókereztünk az Attilával meg a Zolival. Rájöttem, hogy tehetséges vagyok.
Ja! Ma megjött az NI numberem. Nem plasztikkártyán, hanem levélben, de ez már használható. (jegyzem ma szombat van, de a posta nem pihen)
Lényegében ennyi.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bence mint biciklis futár, na ezt sem hittem volna!!!
Kin.