2008. október 9., csütörtök

interjú megint

Voltam ma is egy interjún egy bizonyos Givex nevű cégnél. A lényeg, hogy ez egy bazi nagy gift-card company, ami otthon még nem olyan menő, de itt már 100 milliós biznisz. Mint kiderült, nem arra hívtak be amire jelentkeztem, hanem valami jobbra, de ez nekem nem nagyon tűnt fel a mail-jük alapján, csak a következő pár cégen belüli alapelv:

(...)We are Warriors – competitive industry and we are relentless in our pursuit of Excellence; want to win with honour

We are Spartans – open office with few frills

We do not have: “formal breaks”, partitions, fridge, coffee machine, microwave, lunchroom or access to personal music and internet for social chat & networking(...)

Kicsit azért meglepődtem, de mint harcos odamentem, és nem is volt vészes, persze ez biztos csapda... Egy HR-es öregasszonnyal meg a Sales főnökkel csevegtünk. Jegyzem a CV-mben fel van tüntetve, hogy German - intermediate, és kicsit azért aggódtam amikor Jürgen Ketel - ként mutatkozott be, de aztán nem akart a némettudásával menőzni - szerencsére... Ami viszont jó, hogy az iroda a Trafalgar tér mellett van közvetlenül, szóval egyrészt közel van, másrész a környék is nagyon jó. Ha nem vesznek fel sales managernek, azert majd rápiritok az öregasszonyra, hogy akkor had' menjek custumer-mittomminek, mert ez legalabb komoly cég, és fix fizetés van, nem comission based-cucc.

Jövő héten jelentkeznek, hétfőn van az NI interjú, kedden a jócég interjú, kiderül. Hétfőn már mondjuk kezdenem kéne a nem szimpatikus arabindiánnál, de írtam neki, hogy inkabb szerdán mennék, még nem válaszolt, max kirúg :)


Nincsenek megjegyzések: