2008. október 26., vasárnap

pro

Na ma estére mentem, 6-ra (azaz 5-re, mert hiába állítják át az órát, itt akkoris 1-el többet kell dolgozni - én sem értem) és most értem haza. Annyira megborotválkoztam, hogy nagyon. 6 deliveryt megcsináltam, büszkeségem határtalan. több mint 7 font jattot kaptam, szóval már nagyon ott vagyok a szeren. Az egyik címet majd 20 percig kerestem, mert nem volt házszám, ezért az összes közelben lévő házba felcsöngettem a 36-os lakásba. A 2.-ra meglett. Felvettem a gusztustalan polárszart, alá meg a susogós rettenetet. Azontúl, hogy a saját kollégáim röhögnek ki 1 nagy baja van: Vizenyőssé izzadok alatta. Testem komplett vízháztartásának a 70%-át vesztettem el, és úgy annyira nem volt fasza hazajönni:) Holnap már az ő gatyájukat izzadom össze. Kapják be. Egyébként este melózni kellemesebb. Nincs akkora forgalom, és az egyirányú utcákba is be tudok somfordálni (ezt a szót még az életbe' soha nem írtam le) békésen, szóval abszolúte nyerő. Már a beosztásra is felkerültem, holnap 18:30-ra kell mennem, és kedden meg csütörtökön nem is dolgozom, szóval rendben van. Ja! Ellopták azt a sapkát amit én loptam tőlük a kedves indiai kollégák, de visszaloptam. Hoppá.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

1. Nem illik jobbakat írni, mint én.
2. Szerényebbnek sem illik lenni.
3. Macska ül az ágyon.
4. Ha rosszat írsz, megmondalak Abdulnak.
5. És Attilának is (szobatárs), és akkor neked annyi.
6. Miér nem fotózol?
8. Kimaradt a 7.
9. Kevés az időm, korán kezdek és még Ironmant akartam nézni, és most miattad az összes eddigi bejegyzésedet muszáj volt végigolvasnom.
10. Ezért most neheztelek. Főleg azért, mert jól írsz.

Névtelen írta...

Bence bazmeg ha így folytatod ezeket ki kell majd adni. Most olvastam végig, mondhatom zseniális minden egyes szófordulat xd

ya've been bookmarked