2008. október 12., vasárnap

vasárnap


Na megvolt a házibuli, illetve Jocó 30. születésnapja, minden szép volt és jó, az éjszakai buszokkal, bár vártunk vagy egy órát de elég jól haza lehetett jutni, nem volt para. Egyébként a házibulin találkoztam egy lánnyal meg egy sráccal akik ide akartak költözni ahol én lakom, de akkor már én Abdullal ledumáltam, és ezért nem tudtak idejönni, illetve találkoztam olyanokkal akik pedig laktak itt. Igazából rájöttünk, hogy Londonban 3 féle ember létezik: aki lakott, aki most lakik, és aki majd lakni fog Abdulnál. Ma meg elsétáltunk Zolival a Canary Wharf-ra ami kvázi mögöttünk van még egy kicsit keletebbre a Temze partján, nagyon tetszett, kellemes kis környék. Ha lesz fényképezőm majd tuti megyek ide még fényképezni. Mindenhol emberek futkosnak, ülnek, kávéznak, tisztaság rend, béke szeretet stb.
Ja, ma egy banglát elvittek a rendőrök pont láttuk, de annyira szívélyes és kellemes volt a letartóztatás, hogy mindenki csak nevetgélt és örült... érdekes volt.
Akartam ma menni nyomtatni, merthogy holnap van az NI interjú, de bezártak mire visszaértünk (vagy ki se nyitottak nem lehet ezt tudni) A fenti képet értelemszerűen nem én csináltam, de akár énis lehettem volna...(mondjuk sanszos, hogy a darukat lecroppolom az oldaláról, meg logot rakni tükröződésre...amatőrök:)

Nincsenek megjegyzések: