2008. október 9., csütörtök

szóval

Akkor kezdem.
Jegyzem késő van, nem fogok itt sokáig irogatni.
Akartam ma egy körlevelet írni, hogy mégis mivan-hogyvan, de aztán ez lett belőle. High-Tech. Mondjuk ezt majd úgyis körbe kell küldenem, hogy írom, különben nem lenne értelme, mindegy.
1 hete vagyok Londonban, ahol az élet szép és jó.
Munkám még nincs, azaz már van, de még nem az igazi. Naponta 2 interjúra megyek átlagban ezen a héten, szóval valami azert csak csurran-cseppen. 2 irányvonal van, beszerzés és termékmanagement meg recepció. Az utóbbi esetében természetesen remek kamu-referenciákkal rendelkezem. Ma pl voltam egy Karaoke Box nevű helyen, ami egy bár szobákkal. Minden szobában pedig van egy egy karaoke-berendezés. Japán a manager, egy bizonyos Dankuro. Sztem szép név.
Remélem mielőbb jelentkezik, hogy felvesznek-e, mert ha nem, akkor a jövő héten mennem kell egy indiai-arab nemtomkihez landline szolgaltatasokat telesales-kedni, és az általa átlagnak belőtt 50000 fontos éves fizetésből kiindulva ha ez nem kamu, akkor semmi. Ráadásul messze is van, kurvára, még vonatozni is kell.. Daniel (igy hívják ezt az arab-indiai arcot) ráadásul azt akarja, hogy hétfőn kezdjek, de akkor lesz az NI interjúm is, szóval inkabb azt valasztom, a National Insurance kartya és szám fontosabb most mindennél. Ha az meglesz könnyebb lesz az élet, könnyebben lehet bank accountom meg minden ilyesmi.
Tegnap vettem ketchupot 25p-ért a tescoban. Ezt azért írom le, mert sztem roppant fontos, és nem akarom elfelejteni.
Szóval a melót intezem folyamatosan, remélem nem verek rá, és nem fogok a két pad között a földön ülni, de reméljük a legjobbakat.
Pecó.
Shadwellben lakom ami E1, tehat east London, viszont azon túl, hogy ez itt frankón Little-Bangladesh marha jó helyen van. 1 megálló a DLR-el (olyan mint a HÉV, csak szebb) és már benn is vagyok a BANK-nál, ami meg egy olyasmi megálló mint Pesten a Deák Tér, szóval ami metró, az nekem közel van. A főbérlőt nem azért hívom Abdulnak, mert azt egyszerűbb megjegyezni, hanem mert ez a neve. Sanszos, hogy ez a teljes neve, mert még az ittlakók se látták/hallották, hogy vezetékneve lenne. Igazi kétszínű köcsög ez az Abdul, de mondtam neki, hogy back in my country lawyer voltam, úgyhogy ezt értékeli. Ez azért fontos, hogy egyrést belejöjjek a hazudozásba, másrészt pedig hogy ne akarjon átrázni. Nem valószínű, hogy megtenné, de jobb az ilyen dolgokat rövidre zárni, meg többen is mondták már, hogy bement a szobájukba, valószínű az enyémbe is, de legalabb mostmár az enyémben fél is.
Ja többiek.
3 magyar lakik itt, mind teljesen jófejek, egy csaj 26 éves meg 2 32 éves srác mindketten IT businessben utaznak, az egyik a Sonynál dolgozik a másik webszerkesztő. Rendben vannak. Van rajtuk kívül 2 olasz (mindkettőnek A-val kezdődik a neve, és az alacsonyabbnak van az orrában egy karika, és mindemellett úgy néz ki mint egy heroinista buzi sátánista beütésekkel) meg egy román-angol házaspár. Velük ma találkoztam először, bár a nőt már láttam valamelyik este de csak egy pillanatra, annyira rövid időre, hogy nem is voltam benne biztos, hogy ember volt, kicsit olyan érzésem volt mint amikor a délamerikai őserdőben azthiszik, hogy új állatfajt fedeznek fel, pedig nem. Na ma láttam világosban mindkettőjüket. Nem kellett volna. A nő egy ilyen nagyhajú csúnya román nő a csávó meg egy hajatlan angol középkorú acélmunkás vagy esztergályos vagy mi. Nem voltak már szomjasak. Nem kicsit isznak állítólag, mondjuk aki szerda délután már olyan részeg, hogy a neve nem jut az eszébe (frankón nem tudta a nevét a nő, el is szégyellte magát) azzal azért lehetnek gondok.
A Kinga (a magyar csaj) valami szendvicskihordónál dolgozik, és minden nap hoz haza fasza szendvicseket, amiket mindig meg lehet enni, szóval kaja is van, nyugi Nagyi. Meg veszek is, ld: ketchup...
Ami gáz, hogy hideg van. Egyre kevésbé érzem, de az első napokban azért fáztam rendesen. Vettem meleg paplant meg párnát, úgyhogy nincs már gáz (nem volt jó lepedővel meg kabáttal takarózni első éjjel) de azért a fűtés még nem megy. Egyenlőre megvagyunk nélküle, még én is, aki azért szeret 25-26 fokban ülni.
Heti kb 5 font a rezsi, ami topupos mint a telefon, tehat frankón kártya van a villany meg gázórában és azt kell feltölteni. Ha meg nem töltjük fel, akkor először minuszba megy, aztan meg nem lesz áram, de ilyen még nem volt.
Még nem pakoltam ki a bőröndből, mert gáz arc vagyok és nagyon elfoglalt. Majd fogok. Más nem jut az eszembe. Majd még írok.

1 megjegyzés:

Tekla írta...

most azért kések el egy munkámról, mert ez olvasom, és nem bírom abbahagyni a röhögést! :):)