2008. október 25., szombat

unshaved hero

Ma találkoztunk Eszterrel, utána pedig keményen küzdöttem, hogy beérjek a pizzahelyre, de feleslegesen mentem. Ugyanis a szakállas hazaküldött, mert nem borotválkoztam:) úgyérzem vannak még benne a gyarmati időkre emlékeztető fehérellenes megnyilvánulások, de végülis mindegy, úgyis hideg volt, meg fújt a szél, úgyhogy gondoltam nem ugrok be a Topshop-ba egy full shave-re. Arról nem is beszélve, hogy kaptam új egyenruhát... Ilyen gusztustalan dolgot még az életben nem láttam, pedig azért találkoztam már pár furcsa dologgal. Polárkabát, UV-sárga színben, rajta keresztül-kasul futó fényvisszaverő csíkok, és egy szív felett elhelyezkedő Domino's embléma. Igyekeztem, de a mélyről feltörő undor azonnal kiült az arcomra, úgyhogy azonnal megpróbált lekenyerezni egy széldzsekivel meg egy "szélnadrággal" (van ilyen??) azok mind szép kék színűek. Namost az van, hogy én ezt nem fogom felvenni. Eddigis elég hülyén néztem ki a sisakban meg a nagy piros pizzásdobozos biciklivel, de hogy még egy pingvinjelmezt is felhúzzak az már soknak tűnik:) Ráadásul nincs is lámpa a bringán, csak ez a fényvisszaverő szar rajtam, tehát én nem látok, csak London lát engem:)
Na olyan mint ez, csak értelemszerűen nem ez van ráírva (bár ez lenne!...) és polár anyagból van, ami ha esik az eső 17x ekkorára megduzzad. Ja és a csík is több rajta. Szerintem roncsolja a látást is ha ránéz valaki... Megpróbálom kibulizni, hogy rávehessek valamit, legalabb a szélszarokat, meghát mégis, ne b*sszunk már szekéren - tartja a mondás...

Nincsenek megjegyzések: