2008. október 21., kedd

pizza#2

Na ma már élesben nyomtam, 3 pizzát is kivittem, ma már 6 órát voltam. Több megállapításom is lett:
1 - Nem jól öltözködöm, szétizzadom magam állandóan, holnap már máshogy lesz.
2 - A bringa frankó, de mégsem. Kell egy bringa nekem, hogy eljussak ide-oda, nézelődjek stb, de pizzát kihordani nem túl hatékony. Mielőbb el akarom intézni a jogsim honosíttatását, mert akkor mehetnék robogóval, ami azért közelsem annyira megterhelő.
3 - Kell egy maszk, mert annyira hülyén nézek ki ezen a bringán, hogy az már félelmetes, az legalább elfedné az arcomat.
4 - Jeevan - igy hivjak a tegnapi földrajz-zseni indiait.
5 - Pizzásdoboz-hajtogató félisten vagyok.
6 - Az angol lakóházak nagyrészében nincs lift, viszont puha szőnyeg van a lépcsőn, amit jólesik összetapicskolni.
7 - A pizzán lévő ragasztott matricát sohasem úgy nézzük meg, hogy közben a pizza függőlegesen áll, mert a.-kiborul és az szopás, b.-összecsúszik rajta a feltét, c.-kiröhögnek minket az indiai futárok.
8 - A menő futárok (egyértelmű, hogy én is) a karjukra ragasztják a címet, hogy mindíg szem előtt legyen, meg mert ugye menő.
9 - A Domino's Pizza határozottan finom.
10 - Nem mindegyik indiai büdös, csak majdnem mindegyik, de köpködni az utcán mindegyik szeret.
Ma hívtak melóügyben, nem annyira kényelmes az oxford street közepén a taxisdroszton telefonálni, de aztán megszakadt, és azóta sem hívott vissza az ember. Simon a jómelós még nem hívott mindíg. Küldözgetek azért mais pár cv-t, hogy mégjobban pörögjenek az események..
Vettem teát 99p-ért, és egyre jobban hiányzik a fényképezés.
Ennyi.

Nincsenek megjegyzések: