2008. október 13., hétfő

NI


Voltam ma NI interjún, semmi extra nem volt, nagy feka csávó kb kitöltött egy papírt aztán mehettem is. Nem aggódta túl magát. Állítólag 2 hét alatt megkapom a kártyát, vagy valamit. Utána rohantam a Bang@Olufsen-hez interjúra (1 vezetékes telefon 615 font, egy tv meg annyi mint egy új Opel Astra) de későn hívott a csávó, meg a google maps is csúnyán átvert a post-code alapján, többet nem fogok csak erre hagyatkozni. 3 metromegállót caplattam Kensingtonban egy kedves, de visszagondolva nem annyira meggyőző utcaseprő utasításai alapján. Végülis odaértem, kiinterjúztuk magunkat aztán jöttem is haza. Btw valami gáz volt a tube-al, mert 20 percet álltunk az alagútban, de szerencsére kemény vagyok mint egy kőszikla, így meg sem éreztem. Tényleg!

Nincsenek megjegyzések: