2008. október 24., péntek

pizza+interview+bangla

Ma ismét pizzáztam, már nagyon pro vagyok, sőőőt, ugyanoda is mentem egyszer, ahova a legelső deliverymet szállítottam. Bár még nagyon messzire nem megyek, de eddig még mindent megtaláltam (lekopogom). Holnap 6-ra megyek este, kivancsi leszek, mit tartogat a szegény magyar pizzaboynak a nagyváros @ night..
3-kor végeztem, aztán húztam haza, mert mennem kellett egy interjúra egy hospitality-professional cégnél. Most nem mondom el mivel foglalkoznak, majd ha felvesznek leirom, de lusta vagyok esetleg feleslegesen bemutatni egy olyan céget ahova ha nem vesznek fel utálni fogok:) Az a lényeg, hogy rohantam, és - bár pizzafutárként ezt tudnom kéne - de nem figyeltem, hogy street, road vagy place ahova menni kell, úgyhogy volt egy kis kavarodás, de megoldottam. Jó csaj volt az interjúztató, hétfőn hívom, hogy mizu, addig pizzapower.
A bangláknak megint valami hülye ünnepük van, úgyhogy megy ezerrel a rakétázás, ami csak úgy önmagában már nem poén, csak ha más banglákat akarunk vele eltalálni az utca szembenlévő oldalán... Most ez megy, nyomják a live-célbalövést egymáson. Aki gyenge elhullik...
Ő nem bangla, de tuti ismer legalább kettőt.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

igazi terminátor vagy =)

Névtelen írta...

Amennyiben nem túl indiszkrét, érdekelne egy-egy nap bevétele - a hivatalos és a borravaló. Csak viszonyításként, mennyit pizzázol össze. :))